Bez nazwy 001

W tym roku w Młodzieżowym Domu Kultury w Mrągowie organizujemy trzy turnusy wakacyjne w terminach:

I turnus 24.06.2024- 28.06.2024

II turnus 1.07.2024 - 5.07.2024

III turnus 8.07.2024 - 12.07.2024

Nasza oferta dzienna rozpoczyna się o godzinie 10.00 a kończy o godzinie 15.00 . 

Zapisy ruszają od 16 maja od godziny 8.00 rano w sekretariacie MDK ( bryła G, pierwsze piętro -pokój 101 w SP nr 4) lub pod tel: 89 741 25 32

Koszt turnusu z atrakcjami wyjazdowymi i ciepłym posiłkiem to 550 zł. Karta kwalifikacyjna i wszystkie dokumenty do pobrania w sekretariacie, mozemy wysłać tez na pocztę po zgłoszeniu. 

Oto nasze propozycje na każdy turnus:

PONIEDZIAŁEK:  

- przejście trasy w parku linowym w Mrągowie  warsztaty z animatorem w Miasteczku  Mrongoville oraz pizza

WTOREK: wyjazd do Mazurskiego Mini ZOO, Kąp 11, 11-500 Kąp

- zwiedzanie Mini ZOO- Mazurskie Mini Zoo w Kapie to idealne miejsce dla miłośników zwierząt i przyrody w którym można zobaczyć między innymi: kangury, wielbłąda, jeżozwierze, alpaki, ostronosa, skunksa, serwala, surykatki, papugi, wiewiórki, emu, daniele, żółwia, przepiórki, pawie, bażanty, drób ozdobny, unikatowe rasy owiec takie jak: walisserskie, rackie, Św. Jakuba, qasant, somalijskie, kameruńskie, fryzyjskie, lancolma (jedna to jedna z największych kolekcji ras owiec w Polsce), ponadto: osiołki, kuce i konie, a także kozy ozdobne.

Zwierzęta można głaskać i karmić. Na terenie obiektu znajduje się również "królikolandia" tzn. mała kraina królików (gatunek baran francuski), która skrada serce małym i dużym, podobnie jak silki chińskie, kurki jedwabiste. 

Na zakończenie pobytu pieczenie kiełbasek przy ognisku

ŚRODA: wyjazd do Galindii, Iznota koło Mikołajek, 12-220 Ruciane Nida

- zwiedzanie z przewodnikiem , zabawy na świeżym powietrzu,  obiad w restauracji

CZWARTEK: wyjazd  do SPACE Parku, al. Obrońców Tobruku 7, Olsztyn 10-092

- zabawa na nowych trampolinach i dmuchańcach, obiad w McDonald

PIĄTEK: wyjazd do Mazurolandii, Pracz 7/1, 11-400 Pracz

- warsztaty „Mali artyści”, zwiedzanie Parku Miniatur oraz grodu rycerskiego, zabawa w strefie rozrywki ( 3 zadaszone sale zabaw),  obiad w restauracji

Niebawem  karta uczestnika do pobrania.

 

REGULAMIN PÓŁKOLONII LETNICH Z ZASADAMI HIGIENY PODCZAS WYPOCZYNKU 2024

 

Uczestnik półkolonii ma obowiązek:

  1. Przestrzegać Regulaminu Półkolonii, Warunków Uczestnictwa oraz wszystkich zasad i regulaminów obowiązujących podczas turnusów.
  2. Brać aktywny udział w zajęciach, warsztatach prowadzonych w trakcie półkolonii oraz odpowiednio zachowywać się w autokarze i w plenerze.
  3. Zachowywać się w sposób nienaruszający interesu pozostałych

uczestników oraz w sposób pozwalający na sprawne i programowe przeprowadzenie oferowanych zajęć, warsztatów i wyjazdów.

  1. Wykonywać wszystkie polecenia kierownika i wychowawców - nauczycieli oraz innych osób prowadzących warsztaty.
  2. Przestrzegać zasad higieny osobistej, dbać o czystość i porządek wokół siebie oraz dbać o udostępniony w ramach zajęć sprzęt oraz materiały.
  3. Po każdych zajęciach i każdej czynności myć ręce / dezynfekować je .
  4. W autokarze zachować spokój i czystość.
  5. Być uczynnym i uprzejmym w kontaktach z koleżankami, kolegami, wychowawcami i instruktorami oraz innymi osobami.
  6. Zgodnie współpracować i szanować innych oraz wytwory ich pracy.
  7. Pod żadnym pozorem nie oddalać się poza teren, w którymi realizowany jest program półkolonii oraz nie oddalać się od grupy na wyjazdach.
  8. W przypadku złego samopoczucia, choroby, urazu lub bólu niezwłocznie powiadomić nauczyciela lub kierownika.
  9. Powiadomić nauczyciela lub kierownika w przypadku nieodpowiedniego zachowania innych uczestników półkolonii.

Rodzic/opiekun prawny ma obowiązek :

  1. Zapoznać się z wytycznymi, procedurami wewnętrznymi oraz warunkami uczestnictwa.
  2. Podpisać wszelkie zgody i prawidłowo wypełnić kartę kwalifikacyjną, która musi być dostarczona do piątku - 14.06.2024 r. łącznie z wpłatą na wyjazdy i atrakcje w kwocie 550 zł za cały tygodniowy turnus (pięćset pięćdziesiąt złotych)
  3. Przyprowadzić dziecko i odebrać o wyznaczonej godzinie (10.00-15.00)
  4. Być w stałym kontakcie z wychowawcą lub kierownikiem półkolonii ( odbierać telefon lub niezwłocznie oddzwaniać po próbie kontaktu)

Organizator ma obowiązek zapewnić dodatkowo w ramach higieny:

  1. Dezynfekcję wszystkich pomieszczeń, z których korzystają uczestnicy oraz wykorzystywanych możliwych do dezynfekcji przedmiotów.
  2. Płyn do dezynfekcji rąk oraz dozowniki z mydłem w płynie i instrukcję odpowiedniego mycia rąk oraz ich dezynfekcji.
  3. W przypadku niepokojących objawów chorobowych odizolować dziecko od innych uczestników i pozostawić pod opieką nauczyciela oraz niezwłocznie skontaktować się z rodzicem /opiekunem prawnym.

Postanowienia ogólne:

  1. Na półkolonii obowiązuje całkowity zakaz używania wulgarnych słów i przekleństw, palenia tytoniu oraz e-papierosów, spożywania alkoholu i zażywania używek oraz przynoszenia przedmiotów z domu.
  2. Samowolne oddalenie się od grupy, niestosowanie się do poleceń nauczycieli, a także nieprzestrzeganie obowiązujących regulaminów spowoduje konsekwencje w postaci: - upomnienia przez wychowawcę; - powiadomienia rodziców o zachowaniu; - wyłączenia z poszczególnych zajęć programowych.
  3. Organizator nie odpowiada za pozostawione lub zagubione przez Uczestnika rzeczy oraz za zniszczenia rzeczy należących do dzieci, a zniszczonych przez innego uczestnika.
  4. W przypadku wyrządzenia szkód materialnych przez Uczestnika, odpowiedzialność oraz ewentualne koszty napraw wyrządzonej szkody ponoszą rodzice.

 

WARUNKI UCZESTNICTWA

PÓŁKOLONIE LETNIE 2024

  • 1 Postanowienia ogólne

1. Organizatorem półkolonii, zwanym dalej „Organizatorem”, jest Młodzieżowy Dom Kultury z tymczasową siedzibą : os. Mazurskie 12, 11-700 Mrągowo (budynek SP nr 4)

2. Dokument ustala ogólne warunki uczestnictwa w trzech turnusach organizowanych przez Organizatora. 

3. Niniejszy dokument  wymaga pisemnego potwierdzenia zapoznania się z jego treścią przez osobę zapisującą dziecko na dany turnus tygodniowy w karcie zgłoszenia.

4. Osobami uczestniczącymi w półkolonii są osoby niepełnoletnie od ukończonego 7 roku życia , zatem ich udział w półkolonii wymaga wyrażenia pisemnej zgody na ich udział przez ich Opiekuna. Oferta skierowana jest do dzieci z  gminy oraz miasta  Mrągowa .

5. Podstawą uczestnictwa w półkoloniach uczestnika jest zapoznanie się z ofertą Organizatora, Warunkami Uczestnictwa oraz Regulaminem Półkolonii i  Wewnętrzną procedurą bezpieczeństwa  obowiązującą w czasie organizacji wypoczynku -półkolonii w Młodzieżowym Domu Kultury w Mrągowie. Następnie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy podając pełne dane teleadresowe. Karta zgłoszenia oraz wszystkie dokumenty do zapoznania się dostępne na stronie www.mdk.mragowo.pl

6. Zajęcia stacjonarne i opieka na wyjazdach  , organizowanych przez nauczycieli- wychowawców Organizatora nie jest wliczana w koszt turnusów. Jest ona zapewniona w ramach pracy nauczycieli MDK.

7. Opiekunowie uiszczają opłatę za atrakcje wyjazdowe oraz przewóz dzieci . Opłata za tygodniowy turnus wynosi 550 zł (pięćset pięćdziesiąt złotych)  jest wpłacana razem z przekazaniem wypełnionej karty zgłoszenia dziecka do 14.06.2024 r. w sekretariacie MDK w godzinach 8.00-15.00.

8. Wyjazdy są organizowane z zachowaniem wszelkich procedur oraz z wynajęciem odpowiedniej firmy przewozowej dla dzieci.

9. Uczestnicy odbierani są przez Opiekuna, który czeka na dziecko  w wyznaczonym miejscu. W przypadku samodzielnego powrotu Uczestnika z terenu półkolonii lub odebranie go przez inną osobę niż Opiekunowie, Opiekun jest zobowiązany do upoważnienia w karcie zgłoszenia  innej osoby do odbioru . 

10. Uczestnicy przebywają pod opieką Organizatora od momentu przekazania Uczestnika przez Opiekuna, nie wcześniej niż od godz. 10.00 i nie później niż godz. 15.00 .

11. Można zapisać dziecko na jeden turnus z możliwością udziału w dwóch turnusach. W przypadku chęci zapisania dziecka na dwa turnusy Opiekun zaznacza w karcie zgłoszenia chęć udziału. Po zakończeniu zapisów dziecko wstępnie zapisane na drugi turnus automatycznie pojawia się na liście przyjętych, jeśli są wolne miejsca.

12. Zapisy trwają od 16.05.2024 r. do  14.06.2024 r. pod tel. 89 741 25 32 lub osobiście w sekretariacie Młodzieżowego Domu Kultury. W przypadku zapełnienia listy zgłoszeń szybciej niż 14.06.2024 r. , zapisy zostaną zamknięte.

13. W przypadku nie zgłoszenia się w pierwszym dniu półkolonii  bez wcześniejszej informacji, dziecko zostaje skreślone z listy. W jego miejsce wpisana zostaje osoba oczekująca, jeśli taka będzie.

  • 2 Prawa i obowiązki organizatora

1. Organizator odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedstawionej oferty, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie działaniem lub zaniechaniem Uczestnika lub jego Opiekuna lub jest niezależne od Organizatora.

2. Organizator nie odpowiada za skradzione, zgubione lub zniszczone rzeczy Uczestnika.

3. Na półkoloniach ze względu na specyfikę wypoczynku  rzeczy cenne i wartościowe ( telefony, tablety, aparaty fotograficzne, odtwarzacze i gry elektroniczne) należy pozostawić w domu. 

4. Organizator ma obowiązek zagwarantować Uczestnikom opiekę wykwalifikowanych instruktorów       i wychowawców oraz nadzorować ich pracę podczas wypoczynku.

5. Organizator ma obowiązek poinformować Opiekuna, niezależnie od pory dnia w przypadku, gdy sytuacja wymaga interwencji Opiekuna.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu półkolonii ze względu na panujące warunki atmosferyczne lub w innych uzasadnionych przypadkach. Zmiany te jednak nie mogą powodować zmian istotnych, a standard i jakość świadczeń zostanie zachowana.

7. Organizator zapewnia wszelkie środki higieny osobistej : mydło w płynie, środek dezynfekujący, ręczniki papierowe.

9. Wszyscy pracownicy , wychowawcy zostali przeszkoleni w zakresie bhp

  • 3 Prawa i obowiązki Uczestnika

1. Uczestnik półkolonii ma obowiązek przestrzegania regulaminu półkolonii oraz wszystkich dodatkowych regulaminów obowiązujących podczas półkolonii.

 2.  Uczestnik ma obowiązek podporządkowania się zaleceniom i wskazówkom wychowawców oraz wszystkim osobom sprawującym pieczę nad uczestnikami

3. Podczas wypoczynku osób niepełnoletnich zabronione jest posiadanie i palenie tytoniu, posiadanie i zażywanie narkotyków, posiadanie i picie alkoholu oraz samowolne oddalanie się od grupy.

4. Uczestnicy półkolonii zobowiązani są do dbania o czystość w zajmowanych przez siebie pomieszczeniach/salach.  Nie może też przynosić przedmiotów z domu.

5. Opiekun Uczestnika półkolonii ponosi odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody                                i zobowiązuje się do pokrycia kosztów ich usunięcia.

 6. Uczestnik ma prawo do spokojnego wypoczynku i korzystania ze wszystkich atrakcji oferty półkolonii. 

 7. Uczestnik ma prawo korzystać ze wszystkich obiektów i urządzeń przewidzianych w ofercie półkolonii zgodnie z ich przeznaczeniem. 

 8. Uczestnik ma obowiązek zachowywać się w sposób nienaruszający interesów pozostałych Uczestników oraz zachowywać się w sposób pozwalający na sprawne i programowe przeprowadzenie zaplanowanych zajęć.

  9. Samodzielne oddalenie się z terenu, w którym realizowany jest program Półkolonii lub oddzielenie się od grupy Uczestnika jest zabronione.

10. Korzystając z atrakcji oraz wycieczek zawartych w programie Uczestnik ma obowiązek przestrzegać zasad panujących w miejscu realizacji programu.

 11. W przypadku poważnego naruszenia reguł półkolonii oraz niestosowania się do zawartych w Warunkach Uczestnictwa i Regulaminie Półkolonii zasad lub gdy zachowanie Uczestnika narusza interes pozostałych uczestników Organizator wzywa Opiekuna.

12. W szczególnych przypadkach niewłaściwego zachowania dziecko może być skreślone z listy uczestników.

13. W przypadku niepokojących objawów chorobowych, dziecko zostaje w miarę możliwości jak najszybciej odebrane przez rodzica/opiekuna .

 

OŚWIADCZENIE ZGODY

Wyrażam zgodę na prezentację wizerunku oraz innych danych moich / mojej córki (syna) *) ….…………………………………………………………………………………………………….……. związanych z osiągnięciami w dziedzinie edukacji, kultury itp., oraz z innymi wydarzeniami
(m.in. uroczystości, imprezy, wycieczki, konkursy, wystawy) oraz w celach promocji jednostki, organu prowadzącego itp. w mediach publicznych, a także w siedzibie jednostki, organu prowadzącego i innych miejscach ogólnie dostępnych, w szczególności (proszę zaznaczyć w przypadku wyrażenia zgody):

ð   na stronie www jednostki (lub organizatora wydarzenia) oraz

ð   na użytkowanych przez jednostkę platformach społecznościowych (m.in. Facebook)

Oświadczam również iż została mi przedstawiona informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

……………………………….......

miejscowość, data

*) niewłaściwe skreślić

 

……………...................………………………....

……………...................………………………....

czytelne podpisy rodziców (prawnych opiekunów)
lub pełnoletniego ucznia

 

Jako Administrator Danych Osobowych informuję, że wyrażoną zgodę ma Pani/Pan prawo wycofać w dowolnym momencie, co będzie skutkować zaprzestaniem dalszego przetwarzania danych określonych niniejszą zgodą.

Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie niniejszej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawa prawna: Art. 7 ust. 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

……………...................………………………....

                                                                                                                                                pieczęć jednostki

 

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

- w związku z  wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie -

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych oraz Państwa dzieci jest Młodzieżowy Dom Kultury w Mrągowie,
    Kopernika 2 C , 11-700 Mrągowo adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 897412532
  2. Inspektorem ochrony danych w tutejszej jednostce jest Zbigniew Woźniak, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 6 1 lit. a RODO w związku z wyrażeniem przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Może Pani/Pan w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę, co będzie skutkować zaprzestaniem dalszego przetwarzania, natomiast nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania zgody.
  6. Posiada Pani/Pan (z zastrzeżeniem wyłączeń opisanych w RODO) prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, prawo do ich sprostowania jeśli są nieprawidłowe (art. 16 RODO), usunięcia zgodnie z art. 17 RODO
    z zastrzeżeniem ust. 3, prawo do ograniczenia ich przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO oraz ich przenoszenia
    (art. 20 RODO) jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom zewnętrznym w sytuacjach określonych przepisami prawa oraz w uzasadnionych przypadkach na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych (np. operator pocztowy, dostawcy usług informatycznych). Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem.
  9. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

UPOWAŻNIENIE RODZICÓW DO ODBIORU DZIECKA

Z MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY W MRĄGOWIE

 

Niniejszym upoważniam do odbioru mojego dziecka  ……………………………………………………………

 (imię i nazwisko dziecka)

z półkolonii letnich organizowanych przez Młodzieżowego Domu Kultury w Mrągowie, w okresie

        Turnus 1:  24.06.2024 r – 28.06.2024 r.

        Turnus 2:  1.07.2024 r. –  5.07.2024 r.

        Turnus 3:  8.07.2024 r. –  12.07.2024 r.

następujące osoby:

LP.

Imię i nazwisko

stopień pokrewieństwa

telefon

1.

     

2.

     

3.

     

Jako rodzice, bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność prawną za bezpieczeństwo odebranego dziecka od momentu jego odbioru przez wskazaną wyżej, upoważnioną przez nas osobę.

Upoważnienie jest ważne na czas uczestnictwa dziecka w półkoloniach letnich organizowanych przez Młodzieżowy Dom Kultury w Mrągowie.

Niniejszym zobowiązujemy się do przekazania osobie upoważnionej do odbioru dziecka, poniższej informacji o przetwarzaniu danych osobowych osoby upoważnionej (art. 14 RODO)

Mrągowo, ……………………...................            .............................................................................................................

                                                                                                     (czytelne podpisy rodziców / opiekunów prawnych)

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób upoważnionych do odbioru dziecka

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Młodzieżowy Dom Kultury w Mrągowie, ul. Kopernika 2C, 11-700 Mrągowo, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  2. Inspektorem ochrony danych w tutejszej jednostce jest Pan Zbigniew Woźniak, z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub tel. 32/331 48 08.
  3. Pani/Pana dane osobowe (imię i nazwisko, numer telefonu oraz ewentualny stopień pokrewieństwa) przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z art. 102 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo oświatowe oraz Statutem jednostki w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom uczęszczającym do placówki poprzez identyfikację i weryfikację Pani/Pana tożsamości i umożliwieniu bezpiecznego odbioru dziecka z placówki, zgodnie z przekazanym upoważnieniem rodzica/prawnego opiekuna.
  4. Pani/Pana dane osobowe, na podstawie przepisów prawa mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem. Nie przewiduje się przekazywania przetwarzanych danych osobowych innym podmiotom.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do końca roku szkolnego w którym obowiązuje upoważnienie.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania jeśli są nieprawidłowe, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach i warunkach opisanych w RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie będą również przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Źródłem pozyskania Pani/Pana danych osobowych są rodzice/opiekunowie prawni dziecka. Brak ich pozyskania uniemożliwiłby Pani/Panu odbiór dziecka z placówki jako osobie upoważnionej.

 

KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU

 

I. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYPOCZYNKU

1. Forma wypoczynku- półkolonie letnie

2. Termin wypoczynku - zaznaczyć jeden turnus oraz chęć udziału w dwóch -jeśli jest taka potrzeba ( w przypadku wolnych miejsc dziecko wg daty zgłoszenia zostanie wpisane na kolejny turnus)

        Turnus 1:  24.06.2024 r – 28.06.2024 r.

        Turnus 2:  1.07.2024 r. –  5.07.2024 r.

        Turnus 3:  8.07.2024 r. –  12.07.2024 r.

       Chcę zapisać dziecko na dodatkowy  turnus, jeśli będzie taka możliwość.

       Wyrażam zgodę na samodzielny powrót mojego dziecka ………………………………...…………do domu po zakończonych zajęciach półkolonijnych. Jednocześnie oświadczam, że ponoszę całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo mojego dziecka podczas samodzielnego powrotu do domu.

3. Adres wypoczynku, miejsce lokalizacji wypoczynku : Młodzieżowy Dom Kultury w Mrągowie. oś. Mazurskie 12 (budynek SP nr 4). W każdym dniu spotkania organizacyjne .

PROGRAM KAŻDEGO DNIA:

 

PONIEDZIAŁEK: 10:00 – Zbiórka w Parku Linowym w Mrągowie, ul. Młynowa 50A

- przejście trasy w Parku Linowym, warsztaty z animatorem w Mrongoville, obiad – Pizza.

Odbiór dzieci o godz. 15:00

WTOREK: 10:00 wyjazd  do Mazurskiego Mini Zoo, Kąp 11, 11-500 Kąp.

- zwiedzanie Mini Zoo, pieczenie kiełbasek przy ognisku

Odbiór dzieci o 15:00

ŚRODA: 10:00 wyjazd do Galindii, Iznota koło Mikołajek, 12-220 Ruciane Nida

- zwiedzanie, obiad w restauracji

Odbiór dzieci o 15:00

CZWARTEK: 10:00 wyjazd do SPACE Parku, al. Obrońców Tobruku 7, Olsztyn 10-092

- zabawa na trampolinach i dmuchańcach, obiad w McDonald

Odbiór dzieci o 15:00

PIĄTEK: 10:00 wyjazd  do Mazurolandii, Pracz 7/1, 11-400 Pracz

- warsztaty „Mali artyści”, zwiedzanie Parku Miniatur + gród rycerski, zabawa w strefie rozrywki ( 3 zadaszone sale zabaw), obiad

Odbiór dzieci o 15:00

………………………….                                                                         …. …………………………………….

 (miejscowość, data)                                                                                                      (podpis organizatora wypoczynku))

 

II. INFORMACJE DOTYCZĄCE UCZESTNIKA WYPOCZYNKU

 1. Imię (imiona) i nazwisko ……………………………………………………………………………………………..………….……………..

2. Imiona i nazwiska rodziców ……………………………………………………………………………………………………….…………….... ………………………………………………………………………………………………………….……………

3. Rok urodzenia ………………………………………………………………………….…………………………

4. Numer PESEL uczestnika wypoczynku ……………………………………………………………………….....

5. Adres zamieszkania ……………………………………………………………………..………………………..

6. Adres zamieszkania lub pobytu rodziców …………………………………………………………………………………………………………..…………...

7. Numer telefonu rodziców lub numer telefonu osoby wskazanej przez pełnoletniego uczestnika wypoczynku, w czasie trwania wypoczynku ………………………………………………………….…………

8. Informacja o specjalnych potrzebach edukacyjnych uczestnika wypoczynku, w szczególności o potrzebach wynikających z niepełnosprawności, niedostosowania społecznego lub zagrożenia niedostosowaniem społecznym ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….

 9. Istotne dane o stanie zdrowia uczestnika wypoczynku, rozwoju psychofizycznym i stosowanej diecie (np. na co uczestnik jest uczulony, jak znosi jazdę samochodem, czy przyjmuje stale leki i w jakich dawkach, czy nosi aparat ortodontyczny lub okulary) ………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. oraz o szczepieniach ochronnych (wraz z podaniem roku lub przedstawienie książeczki zdrowia z aktualnym wpisem szczepień):

tężec …………………………………………………………………………………………………………………

błonica ...……………………………………………………………………………………………………….……

 inne ………………………………………………………………………………………………………………….

.....................................                                                         …………………….....................................................................

 (data)                                                                  (podpis rodziców/pełnoletniego uczestnika wypoczynku)

III. OŚWIADCZENIE ORAZ ZGODA RODZICÓW/OPIEKUNÓW PRAWNYCH

     Oświadczam, że zapoznałem/ łam się Warunkami uczestnictwa oraz Regulaminem półkolonii organizowanych przez Młodzieżowy Domu Kultury w Mrągowie i zobowiązuje moje dziecko do jego przestrzegania.

 

     Stwierdzam, iż podałem wszystkie znane mi informacje o dziecku, które mogą pomóc w zapewnieniu właściwej opieki dziecku w czasie trwania wypoczynku. I jestem świadom, że zatajenie lub podanie fałszywych informacji o zdrowiu dziecka zwalnia organizatora od odpowiedzialności za ewentualne skutki.

 

     W przypadku próby nawiązania kontaktu przez MDK połączenia telefonicznego z numeru 89 741 25 32, 696 022 539,  zobowiązuję się do natychmiastowego oddzwonienia pod wskazany numer.

 

     Regulamin , warunki uczestnictwa, karta wypoczynku oraz karta kwalifikacyjna uczestnika dostępne do zapoznania się na stronie www.mdk.mragowo.pl w aktualnościach.

 

 

 

Mrągowo, ………………                                                                                                                   ………………………………………….                                             

                     ( data)                                                                                                                               Podpis rodzica/prawnego opiekuna

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych oraz Państwa dzieci jest Młodzieżowy Dom Kultury w Mrągowie, ul. Kopernika 2 C , 11-700 Mrągowo adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 897412532
  2. Inspektorem ochrony danych w tutejszej jednostce jest Zbigniew Woźniak, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 6 1 lit. c RODO na podstawie wymogów określonych w przepisach oświatowych w celu wykonania zadań związanych z przyjmowaniem dzieci i młodzieży (wychowanków) oraz realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, w tym zgodnie ze Statutem jednostki.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i warunkuje realizację zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
  5. Pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres uczestnictwa dziecka w półkoloniach letnich organizowanych przez placówkę, a następnie przez okres 5 lat wskazany w przepisach prawa oraz ustalony w jednolitym rzeczowym wykazie akt (JRWA).
  6. Posiada Pani/Pan (z zastrzeżeniem wyłączeń opisanych w RODO) prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, prawo do ich sprostowania jeśli są nieprawidłowe
    (art. 16 RODO), usunięcia zgodnie z art. 17 RODO z zastrzeżeniem ust. 3, prawo do ograniczenia
    ich przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO oraz ich przenoszenia (art. 20 RODO) jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom zewnętrznym w sytuacjach określonych przepisami prawa oraz w uzasadnionych przypadkach, m.in. na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych (np. operator pocztowy, dostawcy usług informatycznych, firmy wspierające Administratora w organizacji wycieczek, np. firmy przewozowe, muzea, kina). Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd)
    lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Potwierdzam zapoznanie się z treścią powyższej klauzuli informacyjnej.

………………………………………………………………………………………….

 (imię, nazwisko i podpis osoby/prawnego opiekuna osoby, której dane osobowe będą przetwarzane

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

IV. DECYZJA ORGANIZATORA WYPOCZYNKU O ZAKWALIFIKOWANIU UCZESTNIKA

WYPOCZYNKU DO UDZIAŁU W WYPOCZYNKU

 

Postanawia się:

 zakwalifikować i skierować uczestnika na wypoczynek

 odmówić skierowania uczestnika na wypoczynek ze względu

.................................................................................................................................................................................................................

......................................                                        .....................................................................................

           (data)                                                                          (podpis organizatora wypoczynku)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V. POTWIERDZENIE PRZEZ KIEROWNIKA WYPOCZYNKU POBYTU UCZESTNIKA

WYPOCZYNKU W MIEJSCU WYPOCZYNKU

 

Uczestnik przebywał .................................................................................................................................

                                                              (adres miejsca wypoczynku)

od dnia (dzień, miesiąc, rok) ....................................... do dnia (dzień, miesiąc, rok)……………………...

.........................................                                      ....................................................................................

              (data)                                                                    (podpis kierownika wypoczynku)

VI. INFORMACJA KIEROWNIKA WYPOCZYNKU O STANIE ZDROWIA UCZESTNIKA

WYPOCZYNKU W CZASIE TRWANIA WYPOCZYNKU ORAZ O CHOROBACH PRZEBYTYCH

W JEGO TRAKCIE

 

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

…………………………………                                          ……………………………………………………..

     (miejscowość, data)                                                              (podpis kierownika wypoczynku)

VII. INFORMACJE I SPOSTRZEŻENIA WYCHOWAWCY WYPOCZYNKU DOTYCZĄCE

UCZESTNIKA WYPOCZYNKU

 

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..........................................                                     …………………………………………………………….

 (miejscowość, data)                                                         (podpis wychowawcy wypoczynku